עם הפנים קדימה

אם את בשנות העשרים לחייך, אולי הנושא הזה פחות מטריד אותך. אבל בגיל מתקדם יותר, את יכולה ליהנות ממה שיש לעולם האסתטיקה להציע לך וכשמדובר בפנים שלך- את לא מתפשרת. אז הנה מידע שעשוי לעניין אותך מאד: פריצת דרך בטיפול האסתטי לאזורי הסנטר וקו הלסת.

כבר ראית פרסומים בכל מדיה אפשרית, אבל שום דבר לא דומה, למה שמציעה חברת "אלרגן" שמשיקה חדשנות בתחום מוצרי חומצה היאלורנית למילוי פנים: מדובר ב Juvéderm® VOLUX , מוצר שפותח במיוחד עבור מטופלים המעוניינים בטיפול באזורי הסנטר וקו הלסת לקבלת מראה מחודד ומוגדר יותר . זהו מוצר שמאפשר לרופאים לפסל את אזורי הסנטר והלסת, לקבלת מראה פנים מחודד ומוגדר יותר לתקופה של עד 24-18 חודשים . זהו, למעשה, הפיתוח האחרון והחדשני ביותר בתחום מוצרי חומצה היאלורונית למילוי הפנים, והוא מבוסס על טכנולוגיית ה- VYCROSS® , טכנולוגיה המוגנת בפטנט.

ממחקרים שנערכו בעולם על-ידי חברת "אלרגן" הבינלאומית עולה כי 51% (N=1,707) מהנשאלים מעוניינים לשנות את צורת החלק התחתון של פניהם. במחקר נוסף נשים מדווחות, כי הצורה האידאלית של החלק התחתון של הפנים היא צורה סימטרית, אובלית עם פרופורציה טובה, שמעניקה קו לסת מוגדר עם הבחנה ברורה בין הצוואר לאזור הסנטר.

Juvéderm® VOLUX הוא ג'ל מבני שפותח במיוחד לצורך יצירה ושיקום / שחזור נפח באזורי הסנטר וקווי הלסת למשך תקופה של עד 24-18 חודשים.

ד"ר נמרוד פרבר, מנהל כירורגיה פלסטית באסותא אשדוד: "ככל שאנו מתבגרים, מספר גורמים יכולים לתרום לאופן הזדקנות הפנים לרבות: גנטיקה, שינויים ברקמה הרכה ובמבנה העצם, הבעות פנים חוזרות ונשנות ואלמנטים סביבתיים. אנשים רבים מתחילים לאבד את הקווים החדים/המוגדרים סביב הסנטר, הצוואר ואזור קו הלסת, אשר במקרים רבים תורמים לשינוי בצורת הפנים".

ד"ר נמרוד פרבר

תוצאות טיפול בJuvéderm® VOLUX

תוצאות ניסוי עם  Juvéderm® VOLUX הראו שביעות רצון גבוהה בקרב 95% מהמטופלים  שדיווחו כי היו שבעי רצון מהתוצאות בחלוף שלושה חודשים מהטיפול. המטרה העיקרית בניסוי הייתה להעריך את השינוי הממוצע בזווית הפנים ביחס למצב הבסיסי, בהשוואה לקבוצת ביקורת. לאחר 18 חודשים, 62% מהמטופלים עדיין הרגישו כי התוצאות היו חיוביות ("שיפור" או "שיפור ניכר"'), על סמך שיפור בסנטר ובאזור הלסת.


האם זה כואב? בדומה לשאר מוצרי חומצה היאלורונית למילוי הפנים של Juvéderm®, גם Juvéderm® VOLUX מכיל לידוקאין להפחתת הכאב של המטופל במהלך הטיפול.

" Juvéderm®נותן מענה לצורכי מטופלות ומטופלים במשך למעלה מעשור, ומסייע להם להשיג את המראה אותו הם רוצים" מסבירה מירי אנגלמן, מנכ"לית אלרגן ישראל: "כחברה בינלאומית מובילה בתחום האסתטיקה הרפואית, אנחנו תמיד שואפים להמשיך ולפתח את סדרות המוצרים והטכנולוגיות שלנו, וכעת, עם Juvéderm® VOLUX, גברים ונשים יכולים להשיג את מה שחיפשו – מבנה מוגדר ומעוצב של אזור הפנים התחתון. Juvéderm® VOLUX מאפשר להם לפסל אותו!"

וזה לא הפיתוח הראשון המוערך על ידי גורמים עולמיים, מבית היוצר של אלרגן- החברה משווקת סדרות של מותגים ומוצרים מובילים בתחומים: מערכת העצבים המרכזית, טיפולי עיניים, רפואה אסתטית ודרמטולוגיה, מערכת העיכול, בריאות האישה, אורולוגיה וטיפולים נוגדי זיהומים.

למידע נוסף, בקרו באתר של אלרגן

התגובות סגורות.