רוצה את זה בטבעי

אתן יודעות שאני כותבת כאן רק כשיש לי באמת מה להגיד. יותר מדויק- כשקורה אחד משלושת הדברים הבאים- כשאני ממש מרגישה צורך לכתוב על עסק של אשה מיוחדת, כשיש מוצר שהוא פגז ואתן צריכות לדעת עליו וכשאיזשהו דבר מעורר בי השראה של ממש.

ומה קורה כששלושת התנאים מתקיימים? אז- אני כבר ממש רוצה להעלות את הפוסט ומתרגשת.

כשעדי גילון סיפרה לי על העסק שלה – חברת האיפור המינרלית מינרז- אמרתי לעצמי- שנייה, זו חברה כל כך מפורסמת, תמיד כשמדברים על איפור טבעי ו/או איפור שניתן להשתמש בו בשבת, מדברים על מינרז- והבחורה היפה והצעירה הזו היא שעומדת מאחורי המותג? וואו ושוב- וואו!!!!

מסתבר שמדובר בסיפור הצלחה בכלל לא מקרי. המותג נולד לפני 16 שנה, קצת אחרי שנולדה בתה היחידה רז (ומכאן השם) במדינת מרילנד, שם התגוררה המשפחה בזמנו ועדי היא מהנדסת ביוטכנולוגית. אתן קולטות ? היא גאון. היא עלתה על משהו ופיתחה, יצרה, עמלה, ודייקה עד שהגיעה למוצר שהיום אנחנו מוצאות על מדפים ובנקודות המכירה.

בהתחלה, המחשבה לא היתה על איפור שמתאים לשבת. עדי היא בכלל מהמגזר החילוני ולא זו היתה המטרה שעמדה לנגד עיניה. היא רק ביקשה לפתח מוצר שמה שנקרא- אפשר לישון איתו בשקט כי הוא לא רק לא מזיק לעור אלא אפילו מיטיב עם העור, תוך אכפתיות גבוהה לאדם ולסביבה. מאוחר יותר, היא הבינה שזה מענה מעולה לנשים דתיות שמקפידות להתאפר.

אני, באופן אישי, לא מהמתאפרות כבד אבל אני כן מתאפרת ומרגישה הרבה יותר ביטחון ויופי כשאני עושה את זה. לכן, מבחינתי זה פתרון אידיאלי כשאני רוצה להיראות במיטבי בשבת ו- כן , אני מאד רוצה. עם ובלי אורחים. האיפור של מינרז נבדק במעבדה והוכח שאינו מכיל חומרים שומניים והוא כשר לפסח ולימות השנה על ידי הרב דרוקמן, הרב שמואל אליהו, בד"ץ בית יוסף ורבנים נוספים.

סדרת התכשירים , מאופיינת באיכות מוצרים ושימוש ברכיבים נקיים ומרוכזים במיוחד, המבטיחים איכות תוצאות, עמידות ומראה נקי, זוהר ומחמיא. תהליכי היצור חסכוניים לסביבה (כמה שפחות מעובד), מרכיבים נקיים, וכלי האיפור והאריזות מתחשבים ובריאים יותר לסביבה, במטרה ליהנות מההצעה העשירה של הסביבה בה אנחנו חיים. האיפור של מינרז נקי מרעלים, תנאי האחסון שלו פשוטים, הוא לא מתקלקל אף פעם, הוא במחיר שווה לכל כיס, והכי חשוב: המראה המתקבל הוא צעיר, רענן, מטופח (אך לא מאומץ מדי ומכוסה), חלק, יפה וטבעי.

סדרת האיפור בנויה מ– 3 חלקים:1. BASE –  קולקציית 6 גווני מייקאפ מרהיבים המשמשים גם כחסם שמש טבעי-פיסיקלי, פודרה מקבעת, קונסילר ועוד ופריימר MD, המשמש גם כסרום אנטי אייג'ינג מעולה, נטול סיליקונים.2. TOP – קולקציית 20 פיגמנטים רב-שימושיים כסומק, שימר, ברונזר, פיגמנט למילוי הגבות, כצלליות וכאליינר3. TREND – סדרה מתחלפת וחוויתית של מברשות איפור, תיקי איפור, ג'אדג'טים בעולם הביוטי, אודמים/גלוסים, וסדרת TOGO המאוד מוצלחת (הכוללת אודם שבת, מיניליפ, מינילאש ועוד) באריזות ייחודיות

אז איפה משיגים את המוצרים?

ניתן להשיג במאות מכוני קוסמטיקה, קליניקות, סטודיו ומרפאות מורשות ברחבי הארץ – אשר הוסמכו לכך.

רשימת הסניפים בקישור הזה !

התגובות סגורות.