עכשיו בני ברק באמת על מפת האופנה

אם עד היום, נשות המרכז היו צריכות לעלות לירושלים כדי למצוא בגדים לחגים ולאירועים עבור עצמן ועבור ילדיהן, הרי שעכשיו הכל השתנה: סוף סוף, Rachel H, המותג האהוב, פתח סניף בבני ברק, ברחוב רבי עקיבא, ולא רק שפינק אותנו בפריטים השווים שלו, אלא גם הקצה עבור העניין 250 מטרים מוארים ויפיפיים.

רייצ'ל הורביץ, בעלת המותג שעושה את כל הדרך עם בעלה וכעת עם הבנות שגדלו בינתיים, היא גם חברה אמיתית, שאני לומדת ממנה בכל יום גם על עסקים וגם על האמונה. תדברי איתה על ייבוא- היא תגיד לך וורט מפרשת השבוע והכל בצניעות וענווה. כמו שאני אוהבת. לא בכדי, נשות עסקים מכל העולם מתקשרות אליה כדי להתייעץ, ללמוד וגם להתחזק באמונה.

רייצ'ל מספרת שבדיוק על כזו חנות היא חלמה כל השנים. קומת הכניסה, מציעה בגדי קזוא'ל לנערות, נשים וילדות, עבור שבת ויום יום, ולצידם, בגדי הבנים המעלפים- חליפות קטנטנות לגברברים שלנו המלווים שיק אירופאי עשיר ומכובד, ובמגוון צבעים עונתיים וממכרים, והנה השלב הבא אני עולים אט אט במעקה זהב ובתאורות ענק המעוצבות עיצוב איטלקי עשיר וקלאסי: בקומה העליונה- קומת ה Events  המושקעת ומרהיבה ביופייה כי את בגדי האירועים היוקרתיים שלנו אנחנו רוצות מבית המלוכה הבריטי.

קולקציית הנערות והנשים מוצעת במידות 34-46 ,קולקציית בנות Junior במידות  1-18 והכל בגזרות מחמיאות לגיל ולמידה.

רייצ'ל H, רח' ר' עקיבא 57/59 בני ברק טל: 03-7171640

סנטר 1, רח' ירמיהו 43 ירושלים טל: 02-5375520

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 10:00-21:00, יום ו':10:00-13:30

לרכישה באתר 24 שעות ביממה:  Rachel-h.co.il

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.