מכתב אישי לכל ואחת מנשות העסקים שאיתי…

חברה יקרה, חברת מועדון החצאית!

זה לא עוד מכתב של איחולי שנה טובה. זה מכתב מאד אישי ופרטי ממני, ששזורות בו גם תובנות חשובות לעסק.

כשהתקופה העולמית המאתגרת התחילה רק להראות אותותיה- הבנתי שאחד הערכים החזקים שעליהם מושתת המועדון שלי- יפגעו. הרי תמיד דיברתי על להיפגש פרונטלית ולא רק להגיב ברשתות, דיברתי על מפגשים אחת עם השנייה להפריית העסק וכמה חשוב החיבוק מהחברה…

כבר חצי שנה שאני לא פוגשת אתכן וגם לא מחבקת וזה באמת לא פשוט לכולנו.

היתה לי בחירה האם לקחת סיכון ומדי פעם להפגיש את המועדון בקבוצות קטנות ובחצר והלב וההיגיון שלי אמרו לי שהנכון הוא להיזהר משנה זהירות. וחוץ מזה-  כמה זה כמה חודשים לעומת חיים שלמים? יש לנו בעזרת ה' הרבה הרבה תוכניות ביחד.

ובינתיים, כולנו, או לפחות רובנו, הרמנו ראש וגילינו שיש לנו עוד עשייה ועוד דברים יפים בעסק, ועם האמונה הזו, בעזרת ה, כולנו ניגשות אל שנת התשפ"א הבאה עלינו לטובה.

תרשו לי, במקום לעשות סיכום שנה, להזכיר כמה משפטים יפים ששמענו השנה מהמרצות שהגיעו אלינו בפרונטלי ובזום.

ענת קלו לברון, סופרת, מרצה ומנחת סדנאות להתפתחות והעצמה, התארחה בכנס שלנו ודיברה איתנו על "באיזו זכות?" זוכרות? אנחנו טוענות שקשה לנו לשווק ולעוף על עצמנו, וענת באה ואומרת: באיזו זכות ? יש לנו ערך ענק ואנחנו ממש חייבות לידע את כל העולם בדבר היכולת הזו שלנו לתת ערך לעולם!!!

ממש דקה לפני פרוץ הנגיף לחיינו, התקיימו כמה מפגשים פרונטליים מיוחדים-

לכבוד מועדון הזהב, קיימתי אצלי מסיבת פורים חגיגית והגיעה להרצות חוי לידר המיוחדת שהיא יועצת רב תחומית ונומרולוגית שדיברה על שמחה והנה כמה דברים שהיא לימדה אותנו, שמתחברים כל כך לתקופה המאתגרת שבה אנחנו נמצאות: בהרצאתה, היא המליצה לא לקבל שום דבר כמובן מאליו, להודות על היש ולהכין רשימה יום יומית של תודות, לשהות בהווה ולעשות את הטוב כאן ועכשיו ולא לחיות בעבר ובעתיד כל הזמן. היא המליצה תמיד תמיד לחדש את העסק ולהיות עם האצבע על הדופק- ואם צריך- אז לקבל עזרה מקצועית לשם כך. חוי גם שמה דגש על זמן האיכות עם הילדים – להינות איתם ולצחוק מכל הלב.

כששמענו עוד ממרחקים, על נגיף מסתורי שהגיע לסין, התכנסנו בשני אירועי vip  משובחים בחנות הענקית והמהממת של רייצ'ל הורביץ, הלא היא האשה שמאחורי המותג- RACHEL H

ורייצ'ל סיפרה לנו שהעסק שלה מושתת בעיקר על אמונה. היא אמרה כך :  דוד המלך אומר בתהילים- 'להגיד בבוקר חסדך ואמונתך בלילות', כשאנחנו קמות בבוקר מלאות מרץ יש לנו המון מוטיבציה לקום ולעשות ולהצליח…כאן אפשר "להגיד בבוקר חסדך". אבל מה עם הלילות? כשיותר חשוך, כשיותר מאתגר, כשיותר קשה, זהו מבחן האמונה- "ואמונתך בלילות".

כמה שהיא צדקה…ועוד לא ידענו מה מחכה לנו. ממש שבועיים לאחר מכן, כל התמונה העולמית השתנתה עד לבלי היכר.

היו לנו גם מפגשי זום מופלאים. רק על קצה המזלג:

היועצת הזוגית מלאת התובנות לחיים, אתי הלדשטיין, נשאלה על ידי- מה בנות יכולות לעשות עם רגש הקנאה שבאופן טבעי, מתעורר כשרואים שלשנייה יותר קל, יותר מצליח? אתי ענתה במשפט שכולנו התמוגגנו לשמוע: היי מרוכזת בהתפתחות האישית שלך, וכך לא תצטרכי לבדוק מה קורה אצל האחרות. אני חושבת שזו תובנה כל כך קסומה שמעוררת מוטיבציה לקום ולהחליט שאנחנו יכולות להגיע מנקודה אחת לשנייה מבלי להסתכל לצדדים- פשוט כדי להיות אנחנו ולהתקדם.

ובמפגש זום אחר, הבאתי את האישה והמילים – מיכל יעקבי אלחדד שלימדה אותנו איך להציג את עצמנו ואת העסק בכמה שניות. בזכותה, שמנו לב, שכמעט כולנו סיימנו את ההצגה העצמית במילה "וזהו". אל תגידו וזהו, הסבירה מיכל, זה מקטין אתכן!!!!!! לגמרי חובר למחשבה והזדמנות לדייק את שיחת המעלית שלנו.

בהרמת הכוסית הוירטואלית לפני כשבוע, רואת החשבון נעמה חדד פתחה במשפט: (ממסכת ביצה) "כל מזונותיו של אדם קצובים לו מראש השנה ועד יום הכפורים חוץ מהוצאת שבתות והוצאת י"ט והוצאת בניו לתלמוד תורה שאם פחת פוחתין לו". כמה כוח נותן המשפט החשוב הזה וכמה אמונה צריך כדי לעבור את הימים הללו בביטחון ושמחה.

היו לנו עוד המון הרצאות ודברים מופלאים וכל אורחת שהגיעה אלינו, היוותה השראה ענקית.

בנות אהובות, אני מאחלת לכן ולי, שהשנה הקרובה תהיה מהממת, ברוכה ויצירתית, שנזכה בקרוב להיפגש בביטחה ולשמוע עוד מיליון תובנות מופלאות.

אני רוצה שהמכתב הזה יהיה חף מכל פרסום, נקי מכל קידום אז לא אספר לכן מה….רק תדעו שבעזרת ה' בניתי לנו תוכנית שנתית לכל תסריט שהוא, לאחרי החגים, ויתן ה' ונצליח להגשים ביחד את כל החלומות.

אוהבת המון המון וכאן בשבילכן,

מירי בן-דוד ליוי

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.