אנטי אייג'ינג זה לא מותרות

גדלתי בבית מלא בערכים. כאלה שקשורים לעם, למדינה, כמובן לדת. ולצידם- היו גם ערכים שקשורים להרגשה, ללייף סטייל, לצדדים נוספים של החיים. אמא שלי תמיד מזכירה לי ולאחותי, שחשוב להשתמש בתכשירי טיפוח ושלא מדובר במותרות ושזה גם לא עניין של גיל, כי טיפוח מתחיל בגיל צעיר מאד. מפה לשם, היום אני חוגגת יום הולדת 45 ובהחלט מרגישה שמוצרים טובים עושים את ההבדל.

לאחרונה, שמעתי על המוצרים של BEYOND, בדקתי, ניסיתי ועכשיו, אחרי כמעט חודשיים של שימוש במוצרים שלהם, אני יכולה להגיד שאני ממש מרוצה. אני מרגישה שהעור שלי זוהר יותר, וכשאני מצטלמת- לא משנה אם אני מתאפרת מושקע או לא- אני מרגישה שהעור שלי נראה הרבה יותר טוב.

אתן כבר מכירות אותי הרבה שנים (הבלוג חוגג איתי יום הולדת…רק שהוא בן 9…), ואתן יודעות שאני לא משאירה לעצמי את המידע ואוהבת להמליץ ולחלוק כשאני מוצאת משהו טוב. זו גם המטרה של הבלוג.

אז בואו נתחיל מזה שעוד לפני שעקבתי לראות מה קורה לעור שלי, מהרגע שהתחלתי להשתמש במוצרים, הרגשתי את הרעננות שזה בהחלט חשוב. המוצרים נספגים בקלות ובנעימות ויש להם ריח נפלא. חברת ביונד, בעלת מותג מוצרי הטיפוח Luxury anti-aging care  , נולדה מתוך החיפוש האישי של אנה ברנובסקי שלא מצאה מוצרים שיתנו מענה לעור הפנים שלה. היא פיתחה אותם מתוך תשוקה ליופי הנשי ולרצון להעניק חווית טיפול אפקטיבית ומקסימלית בבית. ואני באמת הכי אוהבת דברים שאפשר לעשות מהבית, בעיקר בימים אלה.

מכיון שאני לא מעבדה, ושאי אפשר באמת לאמוד על שינויי העור באופן אובייקטיבי, אוכל לספר שהשימוש בחומרים הוא נפלא, מרענן, מעניק תחושה צעירה וזוהרת. אני אוהבת את הריחות, את נוחות השימוש (הקופסאות, ההסברים, המרקמים) וכן, אני מרגישה שבמהלך תקופת השימוש (מספר שבועות) העור הרבה יותר מוצק.

כמי שאוהבת תוצרת הארץ, התרגשתי לקרוא שכל המוצרים פותחו ויוצרו בישראל (למעט הקפסולות שהיצור שלהם הוא בספרד), הם בעלי אישור משרד הבריאות לא נוסו על בעלי חיים. חשוב לא פחות: הם מותאמים לאקלים הישראלי ולעור הפנים הישראלי. ושלא נחשוב לרגע שמריחת קרם הגנה יום יומית תעשה את העבודה.

לבירורים והזמנות, אפשר לפנות טלפונית- 8042* או להזמין בלינק הזה שהוא ישיר לחנות. כאן תוכלו למצוא הנחות, הטבות ומבצעים ממש שווים!!!

בכלל, כל הפרטים כתובים באתר והוא נוח ונעים לשימוש ומלא מלא בגלאם!!!

מוזמנות לשאול אותי מה שרוצות וכמובן לפנות לקליניקות ביונד בהרצליה או חיפה או באמצעות הטלפון 8042*

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.