הוחלט שלא לעשות דיאטה

כך שמעתי ממעיין. כן כן. מעיין דיין שהיא דיאטנית קלינית, תזונאית וקואצ'רית ומאד מוערכת בתחומה, אמרה זאת, אז מי אני שאתווכח ?

מעיין אמרה לא לעשות דיאטה. אבל יש לה תוכנית הרזיה וירטואלית מוכרת ופופולארית, אז בואי נחשוף את הפואנטה. השיטה שלה מדברת על אורח חיים בריא שבו אין מילות שלילה: אין מה לא לאכול ואין אסור ואין חבל. יש המון כלים פרקטיים להתנהלות היום יומית, ידע מטורף על כל מה שקשור לתזונה, בוסט של מוטיבציה להיכנס למטבח ולהשקיע (יש גם מתכונים והמון רעיונות לתפריטים, למרות שלא צריך להיות צמודים לתפריט, זה רק כדי ללמוד את העקרונות), ובכלל- שפה חדשה שאני חייבת להגיד לכן שנדלקתי עליה!! בדיאטות הרגילות, המוכרות, מאד קל ללמוד מה אסור ומה מותר, ולדיאטה של מעיין התחברתי כי היא שיחררה אותי לחלוטין מהמחשבה שיש דברים שאסור לגעת בהם. היא עשתה את זה ממש בקלות. תראו את התמונה הזו שפירסמה:

נכון. זה לא אומר שאפשר לאכול כל היום שוקולד, אבל זה אומר שיש בחירה, ושאפשר להתענג על משהו שאוהבים אם זוכרים שזה מתוך בחירה ומה אגיד לכן? עצם המחשבה שאני יודעת שמותר לי, כבר משחררת אותי מהתאווה למתוק מתוק הזה.

והנה פוסט שלה שממש קנה אותי- קראו היטב את התובנות:

עומס. הצפה רגשית. חנק.אם זה מה שאת מרגישה עכשיו, תדעי שזה טבעי והדדי זה מה שרב האנשים חווים בימים אלה..אם נודה על האמת,העומס הזה יוצר מצב שבו את עובדת על אוטומט, פעולות דחופות מקבלות תקדים ואת בכיבוי שרפות אינסופיאז את אוכלת 'על הדרך' ו'בערך' וכל התכנונים שלך על הדיאטה– נעלמו..אני רוצה להציע לך קרש הצלה ולתת לך 3 עצות שיטיסו אותך למקום הנכון:

 #עצה1- אל תנסי לייצר יום מושלם,אלא רגעים מושלמים.התכנונים המיותרים על מה נאכל,מתי, איך… כמה למה… טבלאות…רק מרחיקים אותך מהמטרה.לפעמים, במקום לתכנן צריך לעשות.

#עצה2- זה לא שחור או לבן, יש אפור באמצע.אני יודעת שאת רוצה שזה יהיה ביי דה בוק.שלא יהיו נפילות, ושתצליחי 'רק לסתום את הפה'.בפועל, הכל באמת מושלם.אבל רק ביומיים הראשונים.ואז נפילה קטנה מרסקת אותך ומפילה לקרשים.יאללה, תתקדמי! לא הכל שחור או לבן,יש גם אפור והוא המציאות הריאלית שכדאי לך לחיות.

#עצה3- השאריות? לפח. את לא פח.שאריות הן לא רק של הילדים.גם השאריות שנמצאות אצלך בצלחת – מיותרות עבורך.תקשיבי לגוף, אם שבעת- זה הרגע לעצור ! את לא פח…

ברור שידעתי קודם שאני לא פח. אבל הדרך החיננית שבה התכנים מוגשים, בתוכנית וירטואלית שעוטפת אותך מכל הצדדים (זה מתחיל משאלון בריאות אישי ומקצועי ומעיין יודעת עליך את המצב הרפואי ומייצרת לך דרך, ובתהליך יש לך מענה על ידי מנטורית שעושה איתך שיחות טלפון לפי הצורך, יש סרטונים, הדרכות וקבוצת פייסבוק פעילה עם תמיכה ואפילו ערכה מיוחדת שמגיעה עד אליך הביתה) ויותר מהכל – ההרגשה הקלילה הזו שמלווה אותי בשבועות האחרונים, מאז שאני עם מעיין, זה בדיוק מה שמדבר אלי. מעכשיו- אני זו שבוחרת ולא תפריטים נוקשים וטבלאות של ספירת קלוריות.

אם גם את מתחברת לדברים שכתבתי (ותאמיני לי שעוד לא אמרתי כלום!!!!!) אני ממש ממליצה לך להירשם בחינם חינם להדרכה המיוחדת שמעיין מקיימת ביום ראשון הקרוב 31.1.21 בערב. הנה הלינק ואל תוותרי על זה! את תודי לי!!!! ולמעיין בעיקר

ושוב הלינק!!! כי אני לא מוותרת!

התגובות סגורות.