למה הם החברים הכי טובים של האשה?

יהלומים. מה יש בהם שהם כובשים את לב האשה ? מי קבע שהם החברים הכי טובים שלה? ומה זה עושה לבחורה שהבחור מבקש את ידה ושולף טבעת?

מאז שאני קטנה, סיפור היהלומים נשזר בחיי- אבא שלי יהלומן ולימים- גם בעלי הפך ליהלומן (בעקבות נישואינו….לסיפור המלא- היכנסו לכאן). בשנה האחרונה, אחרי 22 שנות עיסוק שלו בתחום, החלטנו ביחד להרים את הכפפה וכמו שהרבה עסקים נכנסו לעולם האינטרנט והאיקומרס, הקמנו אתר מעלף שמגשים את חלום תכשיט היהלומים של כל מי שחפצה בכך. אחרי שנים שאני מלווה עסקים של לקוחות מכל רחבי העולם – הנה אני עושה לביתי ומקימה ביחד עם אישי מיזם מיוחד בתוך הפעילות של המותג שלנו :

MIRI DIAMONDS

ומה מיוחד באתר שלנו? הרי כל אחד מכיר יהלומן כלשהו וגם כזה שאפשר לסמוך עליו (שזה הכי הכי הכי חשוב בתחום הזה!!! מעבר למקצוענות). אז ככה: מי שרוצה לרכוש יהלום- טבעת אירוסין, צמיד טניס, עגילים, שרשרת וכדומה, יכול להחליט בינו לבין עצמו מה הסגנון וגם מה התקציב שלו, ודרך האתר, באופן אינטואיטיבי, הוא מגיע לאופציה שמתאפשרת לו. לא צריך לכתת רגליים ולעבור מחנות לחנות, להתנצל שאין תקציב, לנקוט במחירים. הכי נוח והכי ישיר ובתוך מספר ימים יש לך תכשיט בדיוק כמו שרצית ! וזאת במחירים ללא תחרות.

ואת כל זה אני מספרת יום לפני יום האשה הבינלאומי וממש לפני פסח- כי אין כמו תכשיט יפה לכבוד החג. או יום ההולדת. או כל הזדמנות חגיגית שבעולם. אין כמו לקבל טבעת יהלום מרגשת. בקיצור- כבר ביקרת באתר?

התגובות סגורות.