איפור עדין לכלות

הזמן עף לנו בין הידיים, פסח יעבור במהירות האור ושוב, אחרי לג בעומר, תתחדש עונת החתונות.

זוהי התקופה אחרי לחוצה של המאפרות, בעיקר במגזר הדתי בו יש מודעות מאד גבוהה להכנות לאירועים- לא רק הכלה מזמינה מאפרת, אלא גם אחיותיה, גיסותיה, אמה, חמותה וחברותיה. ובעצם- למה לא? בעיקר בעידן הפייסבוק שבו כל העולם רואה אותך בשידור חי…

המאפרת לאה רוזנבלום מעניקה טיפים ועצות לאיפור כלה: "חשוב מאוד שכל כלה תחוש במיטבה ביום חתונתה ולא תחת מעטה של מסיכה, ולכן חשוב לי מאוד כשאני מאפרת כלה  להדגיש את הנתונים הטבעיים היפים שיש בה  ולא לנסות ליצור מראה שונה לגמרי מאופי המאופרת, על מנת שהיא תחוש הכי טוב והכי יפה ביום שלה ולא תגיע למצב שאינה מכירה את עצמה כשהיא עומדת מול המראה. מניסיוני, מומלץ לערוך איפור ניסיון לכלה על מנת ליצור תאום צפיות להסרת הלחץ ביום החתונה הכרות אישית יותר בין המאופרת למאפרת ועל מנת לבחור את סגנון האיפור המתאים לה בהתאם לשמלה , לתסרוקת ולסגנון האירוע. לא מעט כלות שואלות אותי בדבר טיפול פנים לפני החתונה אז הנה לכן תשובתי: טיפול פנים מומלץ מאוד לפני החתונה. הוא מנקה את העור מלכלוך מיותר ויוצר לנו משטח עבודה איכותי וטוב  אך יש להקפיד לערוך אותו  לכל המאוחר כשבועיים לפני החתונה על מנת למנוע גירויים מיוחדים ועור סדוק ויבש. יש ללחח את העור  בוקר וערב בקרם לחות בכל תקופת האירוסין על מנת שנגיע ליום החתונה עם עור זוהר ומלא חינניות. באשר לעיצוב גבות- האיפור יראה זוהר יותר והעיניים יראו פתוחות יותר כשהגבות תהינה מעוצבות כראוי . עצבי את הגבות כמה ימים לפני חתונתך –לא יום קודם  על מנת לא לגרום לאדמומיות וגירוי במקום. טיפ חשוב במיוחד לקראת חתונות הקיץ – מריחת פריימר כבסיס לאיפור כולו. פריימר הוא חומר המשמש כבסיס לאיפור, מכיל סיליקונים, מכווץ נקבוביות, סופג עודפי שומן ועוזר בשמירה על האיפור לאורך זמן בעיקר בקיץ לח במיוחד כמו באקלים הישראלי שלנו. אני ממליצה לשתות הרבה מים בכל התקופה שלפני החתונה לקבלת מראה עור חיוני ומלא ברק. ביום החתונה הכי חשוב ליצור אוירה רגועה מסביבך ככלה. אספי סביבך מספר אנשים מצומצם שתהני להיות בחברתם ביום המרגש בחייך, אנשים שתחושי בנח לידם ואשר ישרו עליך רוגע ונינוחות ולא תחושת לחץ. כך גם הכלה וגם אנו בתור בעלי מקצוע נוכל לעבוד ברוגע ובנעימות ולמקסם את השירות הניתן לך בתור כלה ביום הכי משמעותי בחייך. לגבי התיקונים- מאחר וכלה מתאפרת בשעות הצהרים וחשוב שהאיפור יהיה עמיד לאורך הרבה שעות, חשוב לצייד את הכלה בנרתיק קטן ובו מספר אביזרים לתיקון אם יהיה צורך אחרי צילומי החוץ ולאחר החופה. אביזרים לדוגמא: ספוגית, פודרה, גלוס/שפתון, סומק, וכדומה"

את סגנון האיפור של לאה רוזנבלום אני אוהבת במיוחד בזכות העדינות שמאפיינת אותו. לאה מדגישה את היופי של המתאפרת- את הריסים, את השפתיים היפות, את הלחיים הגבוהות ויודעת למקסם את היופי שלה ולהעצים אותו.

בהפקה שלפניכן, אפשר לראות איך היא מיישמת את זה

IMG_1454

IMG_1407

IMG_1759

IMG_1653

 

IMG_1437

IMG_1355

צילום: מילכי אורטנר

שמלות הכלה : גולדי (מרעננה)

מעצבת התסרוקות: בת שבע גולדברג

איפור: לאה רוזנבלום . בפייסבוק הקליקו ותנו לה בלייק

ובטלפון: 0525789245

פוסטים קשורים

2 תגובות

  1. מקסים מקסים מקסים! הרבה פעמים כשהייתי בחתונות תהיתי כמה באמת שווה להראות במציאות מאוד מאוד מאופרת ברמה מוגזמת על מנת שהתמונות יצאו יפה.. נראה שלא הרבה מאפרים יודעים למצוא את האיזון..

    BlogsConnections
    • לגמרי!!!!!!!!!!

      מירי בן-דוד ליוי