התחדשות העור

נשים לא באמת אוהבות את איך שהן נראות. כלומר- תלוי מי. ולמה. ועד כמה. כל אחת אוהבת קצת. או אפילו הרבה. אבל להגיד שיש מישהי שממש ממש לא היתה משנה כלום? אההההם. לשם כך נועד הטיפוח- וכן, פיגמנטים בעור הם לא גזירה. יש תמיד מה לעשות. זה רק תלוי במידת ההשקעה שלכן (בזמן ובכסף…)

מה שלא יהיה, חילופי העונות, עונת הסתיו ותחילת החורף הוא הזמן הנכון להתחדשות עור הפנים והגוף. כפי שהטבע מתחדש גם אנחנו זקוקים להתחדשות. מעין הזדמנות לתקן את נזקי הקיץ. (ושוב אספר לכן בפעם האלף שאני ממש לא אוהבת את הקיץ…)

ההבדלים והשינויים בעונות השנה משפיעים מאוד על העור שלנו, מסבירה לי יפית רפאל מנכלי"ת מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" "השמש, הלחות, היובש הם מפגעים ברורים שמסבים נזקים – לכל סוגי העור. אחרי הקיץ, רובנו צברנו  הרבה שעות חשיפה לשמש,  ללחות ולזיעה – גם אם לא בילינו שעות רבות על חוף הים. בסוף הקיץ העור נראה  עייף וחסר חיוניות וניתן לראות דרגות שונות של שינויים במרקם ובגוון  העור.  מרקם-העור הופך מחוספס. ניתן לראות ולהרגיש כי בגוון העור צצים כתמי שמש, גיל ופיגמנטציה -אצל חלק מאיתנו ממש ניכרים כתמים ואצל אחרים אזורים כהים יותר בעיקר במצח ובשטח שמעל השפה העליונה".

במרכזי רונית רפאל-מדע היופי מציעים מגוון טיפולים מתקדמים המתאימים לסוגי עור שונים עם בעיות שונות,  החל מטיפולים ייעודים לבעיות פיגמנטציה ועד להדגשת תווי פנים. כל אחת יכולה לבחור ממגוון הטיפולים וליהנות מהתחדשות פרטית משלה ולקבל מחמאות לקראת העונה החדשה. באופן אישי, התנסיתי ואני ממליצה על טיפול  פוטוריג'ובניישן-הוא מיועד בעיקר לעור עם נטייה לשינוי גוון (כתמי שמש, גיל ופיגמנטציה), להפחתת מראה כתמים ,שינויי גוון ופגמי עור קלים – תוצאה זו מושגת באמצעות שימוש בקרן אור בגל קצר יותר הפועלת בעיקר על שטח פני העור ועל השכבות העליונות. גלי האור נספגים בריכוזי המלנין, מפרקים אותם ומאפשרים למערכת הסינון הטבעית של העור לסננם ולהפחית את מראם. מידת הפחתת מראה הכתמים תלויה בעומק הכתם, בריכוז המלנין ובצבע העור של המטופל/ת.

לחידוש מראה העור והקניית מראה בריא וקורן יותר – מושג על ידי שימוש בגל ארוך יותר החודר לעומק שכבת האפידרמיס ובאמצעות אנרגית החום יוצר תגובה של האצת ייצור קולגן ואלסטין ברמות תקינות. קולגן ואלסטין הם הסיבים האלסטיים האחראים על דחיסות, חוזק וגמישות העור.

כמובן שחשוב להגיע למכון להתייעצות ולהתאים לעצמכן את הטיפול המתאים והנחוץ. מובטח לכן פינוק. הנה כל הפרטים באתר של רונית רפאל

טיפול  פוטוריגובניישן    מוקטן        רונית רפאל    צילום חן  גלילי

ובאותה הזדמנות המלצה חמה על מוצר מפנק במיוחד מאותו בית יוצר-

סרום ויטמין סי מתקן מסדרת פרואקטיב -אל רפאל ז'נבה. ותאמינו לישכל מילה נוספת מיותרת.

סרום ויטמין סי מתקן מסדרת פרואקטיב -אל רפאל ז'נבה   צילום -דני אופליגר  388שח להשיג במרכזי רונית רפאל מדע היופי

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.