חבילה הגיעה

זה מסוג הפוסטים שיותר קל לי לכתוב. למה? כי אני חלק מזה. בלוגר מרגיש הרבה יותר נוח ושוחה בנושא כשמדובר במשהו שקרוב אליו. אז הנה הפוסט על Bela. תזכרו את השם. ההיכרות שלי איתה התחילה מכוח נשי: הצטרפתי לקבוצת פייסבוק 'המייסדות של  bela' שהקים שי אלמוג, המנהל של מיזם חדש שכבר אספר עליו. הוא גייס אותנו כדי לבדוק כל פרט ופרט וכך להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

את התוצאה ראיתי כשחבילה מבושמת ומסודרת הגיעה אל פתח ביתי. לזה אני קוראת חוויית קנייה.

בלה - מארז סגור

האתר bela  מציע מגוון רחב של מוצרי פארם מוכרים וייחודיים כשמעל הכל ניצבת חווית רכישה מרגשת ובלתי נשכחת: מקסימום מידע על כל מוצר, דירוג המוצרים על ידי כוכבים, משלוח המתאים עצמו לרוכשת, מוצר המגיע באריזה מוקפדת וסופר ריחנית, מחיר משלוחים אחיד בכל הארץ, 100 ימים להחזרת מוצרים, אין שימוש במבצעים מורכבים ומבלבלים והמחירים לעולם לא יסתיימו ב- 0.99 אגורות.

שי אלמוג, היזם, שבעבר הוביל את מהפכת הדיגיטל של קופת חולים ׳כללית׳ וביסס את 'מגה באינטרנט', זיהה צורך ברור לחיסכון בזמן ולשיתוף מידע ויצר פלטפורמה המשלבת בהצלחה. bela זה אתרשיצר מהפכה בתחום הקמעונאות הדיגיטאלית בישראל: לשים את הנשים במרכז וליצור חווית רכישה חדשה ושונה מכל מה שהיה מוכר עד היום.

אז ניגש לאתר עצמו: הוא מציע מגוון רחב של קטגוריות, החל ממוצרי בית מרקחת, קוסמטיקה וכלה בטואלטיקה, תוספי מזון, תינוקות ואפילו אקססוריז אופנתיים. מתוך רצון להציע מוצרים איכותיים, כל המוצרים באתר נבדקו ונבחנו על ידי המייסדות של בלה ומוצרים שלא עברו את הביקורת נשארו בחוץ ולא נמכרים באתר. האתר מציע מבחר עשיר של מותגים מובילים (לוריאל, מיבלין, DOVE, סולגאר, אהבה, ועוד) וכן מותגים שאינם נמכרים בכל מקום כמו:אסתי לאודר, קליניק, Vichy, Bourjois, La Roche Posay, סבוקלם, א-דרמה, Derma Color , ספרי גוף של ויקטוריה סיקרט ובהמשך יתווספו מותגים נוספים.

בלה - מארז פתוח

ואיך אני אומרת אבל רק כשמוצדק? רוצו לקנות!!!!! הנה שוב הקישור: האתר בלה והנה העמוד בפייסבוק: תנו בלייק

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.