עכשיו תורך!

נשים רבות חושבות שאם הן מתמסרות טוטאלית לבית ולא עוזבות אותו אפילו ללילה, הן -הן הנשים המושלמות עלי אדמות. האמת היא ששנים חשבתי כך. בכל פעם שיצאתי אפילו עם בעלי למסעדה או לחתונה בערב, היו לי נקיפות מצפון מכאן ועד להודעה חדשה וחשבתי שעל ידי ויתור על יציאות שכאלה (מי בכלל חלם על חופשה או נסיעה ללא הילדים) אני מגשימה ומממשת את החלום שלי להיות הרעיה והאמא הכי טובה בעולם.

לפני כמה שנים, התקשרו אלי ממשרד פרסום גדול וביקשו שאצטרף לקבוצת עיתונאיות דתיות לחופשה חלומית בעיירה אגדית בצ'כיה. התשובה המיידית וההכי חד משמעית שלי היתה שלילית. לא רק שאמרתי 'לא' נחרץ, גם נתקפתי חרדה מעצם המחשבה לעזוב את הילדים (הקטן היה בן 4) ולנסוע. הפרסומאית שפנתה אלי לא ויתרה, התקשרה שוב ושוב וגרמה לי לפחות לשתף את בעלי בסיפור הזה. אתן כבר מנחשות שמהרגע הזה הדברים התגלגלו ובתוך כמה שעות מצאתי את עצמי במשרד הפנים מחדשת את הדרכון שלי וכעבור ארבעה ימים כבר הייתי בדיוטי פרי. והדבר שהכי הפתיע אותי זה שאחרי כמה דמעות שהזלתי כשהקטנים ישנו ועזבתי את הבית (לא לפני שהדבקתי על המקרר ועל כל ארון בבית תזכורות והוראות לבעלי לגבי כל פיפס שיקרה או לא יקרה בשלושת ימי העדרותי) פתאום מצאתי את עצמי מחוזקת, זקופה ואפילו לא ממש עצובה. נו טוב, נודה: שמחה, מאושרת ומשוחררת.

מאז- אני לא מפחדת לעזוב. אני לא עושה זאת לעתים קרובות- אבל כשאני עושה זאת, אני הכי בטוחה שבעולם. לרגע לא מהססת, לשנייה לא מהורהרת ואפילו יודעת להתנתק קצת. (אבל לא מהאייפון 🙂 )

זו תישמע קלישאה, בנות, אבל זוהי האמת: הילדים לא באמת מתגעגעים אלינו, הם לא ממש מרגישים נטושים ולפעמים דווקא נהנים מהשינוי ומהפינוק של אבא/סבתא או המטפלת. הרווח הוא בסופו של דבר שלהם: כי אמא נרגנת, שחוקה ולא מסופקת זו האמא הכי פחות אחראית שיש.

טוב, זה היה ברור שעכשיו אבוא עם הצעה מפתה, נכון? אז הנה יופי של הצעה, מצוינת בתור התחלה, רק 22 שעות העדרות מהבית- 22 שעות של העשרה, ארוחות טובות, חברה איכותית, הרצאות מאלפות, הופעות של צחוק והתרגשות, פינוקים והפתעות וכל זה במחיר מסובסד. לא תבואו? ברור שכן.

תקראו היטב את התוכניה שלפניכן, ומיד תגלו שכל ההרצאות הכי שוות והכי מרתקות מתקבצות בתוך אירוע אחד גדול ומושקע. הנופשון מיועד לבנות מועדון החצאית, לקוראות ועוקבות בלוג החצאית ולחברותיהן. פתחו יומן, סמנו לכן- והנה אנחנו מגיעות. בע"ה יהיה חלום

בלוג נופשון

מהרו כדי להבטיח את מקומכן.

אפשר לפנות אלי לשאלות – 054-2000804

אם מסיבה כלשהי אינך יכולה להיעדר בלילה מהבית (מניקה, לקראת לידה או הבעל במילואים….) אנא שתפי אותי וננסה לתפור לך חבילה יומית מיוחדת.

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.