סקנדינבית ברשת

 לזה אני קוראת אופנה: משהו מקורי, קצבי עם אופי משלו ונוטף סטייל. חנות חדשה מציעה לקהל הישראלי פריטים ייחודיים של מבחר מעצבים סקנדינביים בולטים. חנות האונליין Ludovig השיקה בימים אלה את פעילותה והיא מציגה קולקציה המורכבת ממותגים סקנדינביים בלבד מעולם האופנה, האקססוריז והעיצוב לבית. החנות נולדה מתוך אהבה גדולה לאופנה הסקנדינבית ומרצון להציע לנשים הישראליות אופנה ייחודית המתאפיינת בסגנונות המזוהים עם כמה מהמעצבים הבולטים בסצנת העיצוב הסקנדינבית.

Ludovig homepage

מאחורי LUDOVIG עומדת קארין רגב, מנהלת שיווק בהיי-טק, שמעבר לכך, יש לה חיבה גדולה לאופנה הסקנדינבית. לאחר שנים ארוכות בהן עקבה מקרוב אחרי שינויים ומגמות ולמדה את שוק האופנה והעיצוב המקומי, היא החליטה ביחד עם שותפה משוודיה, לפתוח חנות שתיוחד כולה לפריטים שבחרה בעצמה בביקוריה בשוודיה, פינלנד, נורבגיה ודנמרק. "כל הפריטים המוצגים בחנות נבחרו בקפידה ובייבוא אישי ממעצבים נבחרים שבחרנו לעבוד מולם. הקו המנחה את הקולקציה הוא בחירה במותגים בעלי אופי אורבני, עם רמת איכות גבוהה, כמו carin wester ו- BACK by AnnSofie Back שאף זכתה בפרס מעצבת השנה של מגזין ELLE השוודי לשנת 2013".

image013

לדבריה, בשנים האחרונות טרנד האופנה הסקנדינבית תופס לו מקום מרכזי בסצנת האופנה העולמית. "מעצבים שלא הכרנו מציגים קולקציות בולטות בשבוע האופנה של שטוקהולם וקופנהגן. הקו המנחה הוא עיצוב נקי אך מתוחכם עם נגיעות אורבניות. בעולם כבר קוראים לזה סקנדי-שיק ועכשיו גם הנשים בישראל יוכלו ליהנות מהאיכות והמקוריות של האופנה הסקנדינבית".

image006

רוב הפריטים המוצגים בחנות פונים לנשים בגילאי  25 פלוס עם זיקה לאופנה משובחת ולמוצרי עיצוב איכותיים.

טווח המחירים באתר נע בין  360 –  1250 ש"ח והוא מציע מגוון של פריטים, החל מלבוש קזו'אל ושמלות ערב ועד למצעים נורדיים שעושים חשק להתכרבל בצימר פיני.

לפרטים נוספים וליצירת קשר:

Karine@ludovig.com

ובאתר

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.