מסעותיי בדרך לתמונת פרופיל

אנשי הפייסבוק מתחלקים לשניים – אלה שמשקיעים בתמונת הפייסבוק שלהם ואלה שלא. ככל שהמודעות גוברת (ובבקשה לא לבדוק עכשיו את תמונת הפרופיל בעמוד הפייסבוק שלי) יותר ויותר אנשים מבינים שתמונה מושקעת היא לא פריבילגיה של אנשי עסקים בלבד.

זוהי הקדמה למיזם חדש שאני רוצה לספר לכן עליו, והאמת היא שהוא מתאים לא רק לתמונות פרופיל אלא לכל מי שרוצה לפנק את עצמה ולפרגן לעצמה (וכמובן לחברה טובה/אחות/בת/אמא וכדומה) יום של כיף, יום של השקעה שבסופו גם תוצאה: תמונות תדמית יפות ואיכותיות.

אז ככה: מספר נשים מוכשרות מתחומי הלייף סטייל השונים חברו יחד לחבילת פינוק מקורית שמתחילה בטיפול קוסמטי משולב בעיסוי מרגיע ומסתיימת במארז שוקולדים חלומי.

עברתי את התהליך שלב שלב ואני כאן כדי לספר! בואו נתחיל דווקא עם ענת אושרי: היא שמתאמת את השעות והפגישות עם כל הנוגעות בדבר ותפקידך הוא רק לומר לה איזה יום מתאים לך. ענת היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות מערכות מידע ושיווק , היום מסיימת תואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום ולעסק שלה לשיווק, פרסום וצרכי משרד קוראים- א.ע.ש. הנה הפרטים של ענת: 0505770441 anat247@bezeqint.net 

התחנה הראשונה ביום החווייתי היא אצל הקוסמטיקאית חני רחמין – זהו העמוד העסקי שלה בפייסבוק וזה הפרופיל האישי.

לחני יש בבני ברק קליניקה ברמה בינלאומית לקוסמטיקה פארא רפואית שמציעה מגוון טיפולי פנים ואנטי-אייג'ינג בטכנולוגיה קוסמטית-רפואית מתקדמת. טיפולי המכון משלבים מכשור מתקדם וחומרים אקולוגיים מאירופה אשר נבחרו בקפידה וחני היא קוסמטיקאית מוסמכת עם אהבה רבה למקצוע. מה בתפריט?  טשטוש קמטים, הצערת עור, מניעת הזדקנות העור, אקנה, יובש, הזנה, פנים נפולות, טיפולי הבהרה, טיפולי יופי וזוהר, עיסוי פנים סיני וכן מגוון טיפולי גוף: הצרת היקפים, טיפול בנימים, מסאז' וואקום, עיסוי ורפלקסולוגיה.

לאחר החוויה המקצועית של חני, עוברים לטיפולה המסור והעדין של המאפרת תהילה אזולאי שמעבר לכך שהיא מאפרת במקצועיות ובטוב טעם, נעים לראות את התחשבותה בטעמה האישי של המתאפרת שרוצה אמנם להיראות מיליון דולר אבל לא שוכחת להמשיך להיות מי שהיא: תהילה שואלת ומכוונת ומגיעה לגוונים המחמיאים ביותר תוך התחשבות בהעדפות ובהרגלים של הלקוחה, שבעיני זה הא'-ב' ולא כולן יודעות לעשות זאת.

תמונה 1 תמונה 2

אחרי האיפור- את בוחרת לעצמך בגדים מהקולקצייה של "עלמה" – או שאת מבקשת מצוות הבוטיק הבני ברקי הידוע שיעשה זאת עבורך על פי פרופיל אישי שלך, אשת הקשר היא נועה הנהדרת. (זה לא שם משפחתה. זהו תאורה 🙂 )

זהו. עכשיו אפשר לעבוד לשלב האקשן, וכשמילכי אורטנר היא הצלמת, גם מי ששונאת להצטלם, פתאום נהנית מזה. המלצה אישית: בקשו ממילכי שתפעיל את מערכת הקומפקט דיסק שבסטודיו המקסים שלה והאווירה תעשה את ההבדל. כדאי להציץ כאן בעמוד העסקי שלה רק כדי להתמוגג.

תמונה 4

ואחרי שהצטלמת, הגיע הזמן להשתחרר קצת אבל לא להגזים: כאן נכנסת לסיפור מיכל ביטון השוקולטרית שבימים כסידרם מעבירה סדנאות להכנת פרלינים וקינוחים יוקרתיים ולה אני ממליצה להוסיף על המארז החלבי המדהים הערת אזהרה- זהירות, מתחסל בשנייה, או: תשאירו משהו לאורחים. אי אפשר לעמוד בזה.

IMG_5324

כן, זה טעים כמו שזה נראה. בדיוק באותה מידה. וגם כשאתן נכנסות כאן ללינק אל תגידו שלא הזהרתי אתכן- זה מעורר את החשק למתוק באופן בלתי נשלט.

ועכשיו אתן בטח רוצות לראות את התוצאות:

IMG_5266

IMG_5293

IMG_5321

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. מירי רואים שנהנת!!!! איזו מהממת את, תמונות מקסימות! מיזם מפנק, איזה כיף (:

    שלומית
    • תודה רבה שלומית המקסימה!!! תמיד אומרת משהו שכיף לשמוע!

      מירי בן-דוד ליוי
  2. אשמח לדעת מחירים של כל אחד מהשלבים.

    סנדרין
    • הי סנדרין. מדובר בחבילה שלמה ללא שלבים ואני באופן אישי לא הייתי מדלגת על אף שלב! שימי לב שבפוסט יש את פרטי הקשר של ענת אושרי האחראית על הלוגיסטיקה. דברי איתה ויהיה לה מענה לכל שאלה. הנה המספר לנוחיותך- 0505770441

      מירי בן-דוד ליוי
  3. מירי מהממת!!

    הדס MAMUSHIKA
    • תודה רבה הדס, האישה והמותג MAMUSHIKA! אהבתי מאד את התמונה שלך כאן!!!! נשיקות

      מירי בן-דוד ליוי
  4. כמה שאת יפה וזוהרת!! מהממת

    אושרית אברגיל
    • אושרית היקרה, הצלמת המוכשרת- תודה רבה! אני מחכה לפרויקט משותף של שתינו בע"ה!

      מירי בן-דוד ליוי
  5. הבלוג שלך מאוד יפה, וגם אהבתי את הכתיבה. בתור אחת שהתחילה להכנס לעולם הזה אני רואה שיש ממי ללמוד

    נטע
    • תודה רבה נטע, בהזדמנות ראשונה ספרי לי מהי נגיעתך לעניין. מאד מעניין!

      מירי בן-דוד ליוי
  6. יפה מאד

    sara
    • תודה שרה. כיף !

      מירי בן-דוד ליוי
  7. היי מירי כתבה מעניינת במיוחד

    דיקלה
    • תודה רבה, דיקלה

      מירי בן-דוד ליוי
  8. מהממת!!!
    זה עושה רושם טוב…

    שבי טבשי
    • תודה רבה שבי המקסימה

      מירי בן-דוד ליוי