חגיגה במרקש

נכנסנו לימי בין המיצרים, שהם שלושת השבועות שבין שבעה עשר בתמוז היום שבו הובקעה חומת ירושלים, לתשעה באב, היום שבו חרב בית המקדש. מה שאומר שאנחנו לוקחים על עצמנו ימי אבל עם תקוה גדולה שבקרוב הם יהפכו לימים טובים ולשמחה לעם ישראל.

אחר כך מגיע הקיץ ועמו בע"ה שמחות, חתונות ואירועים. אני רוצה לדבר היום על אירוע שפחות מודגש בחברה הדתית, אבל מסתבר שיש לו משמעות גדולה במסורת , אז מי אמר שבחורה דתית צריכה לוותר על מסיבת חינה מושקעת?

טקס החינה, שנהוג בעיקר בקרב יוצאי צפון אפריקה ועדות המזרח, כבר הפך לחוצה מגזרים. הוא מתקיים בערך כשבועיים לפני החתונה, ובמסגרתו נהוג למרוח את החומר האדמדם שעשוי מעלי צמח החינה בצורת מטבע עגול על כף היד של החתן, הכלה והאורחים כסמל לברכה ושפע.

מה שהתחיל כמסורת שמרנית, הפך להיות מתירני יותר ויותר – מתלבושת צנועה ומסורתית לכלה, נתפרו תלבושות חשופות שלא תואמות את המסורת המקורית.

המפיקה מורן בנש החליטה לכתת רגליים עד שתמצא תלבושות חינה צנועות אשר יוכיחו לכלה החרדית שממש כמו שאפשר להתלבש צנוע מבלי להתפשר על אופנה משובחת, אפשר לקיים חינה אסלית כשרה למהדרין. כך מצאה את השמלות של "מלכות חתנים" העשויות לפי הזמנה. התוצאות לפניכם:

T

T T

  777777   T

טבעת1

צילום ועיבוד תמונה: טטיאנה פרומן וחלי גד

סטיילינג: מעיין האריס, דינה נסראלדין, אילנה ברמלי ושולי בן עמי

הפקה: מורן בנש

תלבושות ותפאורה: מלכות חתנים

עיצוב שיער: יאיר פוליקר, רחלי אנגל, מאלי ויסברג, שולמית פרנק, ריקי ליקר ורינת שאער

איפור: אלה אביב, חני מלכה, רבקה אהרון, הדס ערקי, אסתי אליאב, אושרה זכריה,רותי דביר ובת חן כרמלי

דוגמניות: מיטל אברהם, מאי בן סימון, מורן שלוש, דינה חיפמן וביטל מרניוק ל-TLV, ליטל כהן לרוברטו

לוקיישן: ויטראז' מרכז אירועים, נס ציונה

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.