לקראת עונת החתונות- מיתוג החתונה

אופנה משובחת, היא אופנה שמפתיעה ואחד הדברים הכי מפתיעים בעיני באופנה זה איך הפשוט עשוי להיראות כל כך יוקרתי. קוראים לזה DIY (עשה זאת בעצמך do it yourself, דיברנו על זה כבר בפוסט אחר ממש לא מזמן) ומי שמוביל בנושא מיתוג עושה את זה טוב.

זה הזמן לספר על הבאר של סבא שעושה את זה בתחום האירועים. רבים מכירים ובכל זאת הרשמו לספר- מדובר בגן האירועים הממוקם בפתח תקווה, שפיתח בשנים האחרונות מחלקות עצמאיות בתחום: "המיתוגיה" ו-"Mint Design" ומציע מגוון קונספטים שונים לאירועים, דרכים וצורות למיתוג אירוע וטרנדים חמים לקיץ לקראת עונת החתונות.

גימיקים למיניהם זה לגמרי out. עזבו אתכם מזיקוקים וממשרוקיות על רחבת הריקודים. הבשורה של הבאר של סבא היא שאנשים אוהבים היום מינימליזם (אבל יוקרתי, שלא תטעו…) פשטות (אבל מתוחכמת), עדינות (אבל מקורית) ואת זה עושים על ידי מיתוג האירוע. שלומית קאופמן, בעלים ומנהלת גן האירועים : "בתחום שלנו אין המצאות וחידושים, בכל חתונה תהיה חופה, עיצוב שולחן, עמדות שתייה ואוכל, צלם וכד'. ההבדל טמון באופן ההגשה והיכולת לייצר חוויה. על ידי מיתוג של אירוע יוצרים למעשה שפה ואופי ייחודי לכל אירוע. שימוש באלמנטים חזותיים השזורים לאורך כל האירוע באופן יצירתי ומיוחד, יצירת גרפיקה מעניינת על פי קונספט, שימוש בטכניקות חדשות ועוד. מיתוג אירוע מעניק חוויה רגשית ואישית לזוג שמתחתן ולאורחים הנהנים לאורך כל הדרך מהפתעות שבאות לידי ביטוי דווקא בפרטים הקטנים".

 תחום הלייף סטייל הולך היום לכיוון של וינטג', סגנון השאבי שיק הרומנטי והרך, חיבור לחומר לטבע, מחזור ו DIY. הנה דוגמאות שמצאתי באירוע חינני ומלא שיק ב"באר של סבא"

שימוש בפחים ממוחזרי ככלי הגשה

שימוש בפחים ממוחזרים ככלי הגשה

גם ההזמנה הופכת להיות חלק מהמיתוג.

גם ההזמנה הופכת להיות חלק מהמיתוג.

Step-3

נושא הנייר הפך לטרנד שהולך ותופס תאוצה בארץ ובעולם. שימושים חדשים בנייר לפעילות יצירה, עיצוב פנים ועיצוב רהיטים נכנסים גם לעולם הלייף סטייל בצורה של מחברות מעוצבות, תגיות שם, וואשי טייפ מעוצבים ועוד. וחופת נייר DIY כבר ראיתם פעם?

את מקומה של חופת הבד המסורתית עם סידורי הפרחים תופס השימוש בנייר : עיצוב חופה שלמה, עשויה פונפוני נייר גדולים ולבנים כשלג.

את מקומה של חופת הבד המסורתית עם סידורי הפרחים תופס השימוש בנייר : חופה עשויה פונפוני נייר גדולים ולבנים כשלג.

צריך אומץ- אבל זו אחת הדרכים הכי בטוחות להוכיח לעולם שיש לכם אג'נדה.

אם בוחרים בלוגו מסוים, צריך לזכור רק לא להגזים מדי כי זה עלול לייגע את האורחים. זוכרים שמעט זה הרבה ושמינימלי זה מדויק?

המיתוג מופיע גם על כלי ההגשה האישיים. כמה פשוט ככה יפה

המיתוג מופיע גם על כלי ההגשה האישיים. כמה פשוט ככה יפה

עוד בקטגוריית DIY ניתן לראות שימוש במפיות דוילי בעיצוב ההזמנה, חופה, עריכת שולחן ועוד. תגיות שם עם גרפיקה שמיוצרת במיוחד ללקוח, ניסוח מסרים בהתאם לקונספט שנבחר, שימוש בניירות קראפט חומים עם גרפיקות מעניינות לעיצוב שולחן, יצירת אריזות אוכל אישיות מנייר מותאמות למיתוג הנבחר, מדבקות לאריזות ועוד. עוד רעיונות אפשר למצוא בבלוג "הבאר של סבא". תענוג צרוף.

להחליט על קונספט וצבעים. זה שם המשחק

להחליט על קונספט וצבעים. זה שם המשחק

 ולסיום, IN ו-OUT  בטרנדים חתונות על פי הבאר של סבא:

 פתקית הושבה  :OUTצנצנת סלט פירות עם פתקית נייר DIY המעניקה את ה- FEEL של האירוע – IN .

עיצוב הזמנות "Save The Date" המודיעים על תאריך האירוע  ונשלחות במייל– IN. הלו, אנחנו בכל זאת עידן דיגיטלי.

 מפות ג'קארד OUT-  הדפסה גרפית אישית על מפות IN.  

– חופה DIY עשויה נייר ושביל דגלוני נייר נעים ברוח- IN …ובגדול. חופה מרובעת מקושטת בפרחים-  OUT.

–  Wedding wand – שרביט חתונות – IN.  קונפטי ו"קולולו" OUT. מקלות עץ עם רצועות בד בצבעוניות תואמת לקונספט. נפנוף דגלונים אלגנטיים.

 –   כיפות צבעוניות לאורחים – נראה מדליק ביותר בתצפית כוללת במהלך החופה ובמיוחד לתמונות האירוע. כתחליף לכיפות הרקומות או עם הדפסת בנאלית כגון:  "מזל טוב" וכד'.

–   קונוסים עשויים נייר DIY עם עלי כותרת של עלים טריים כתחליף לקונפטי המטריד שכבר ממש OUT.

–  עמדות פרחים אינטראקטיביות בחופה או בעמדת הריקודים-  IN.            סידורי פרחים OUT. עמדות בהם מקבל האורח שרשרת פרחים טריים לפי צבע שירצה, צמידים או לידיים. הבנות נהנות מזר פרחים לרא שאו מסרקיות פרחוניות לשיער והבנים, מסיכות דש פרחוניות.  באירועי חמישי- שישי משלבים עמדת חלוקת פרחים לשבת.

–          אקססוריז ממותגים, כגון: קיסמים עם דגלונים ועליהם מסרים משעשעים,כגון: "Eat me" , "Drink Welcome" בקבלת פנים וכד'. עיטור עוגות קאפ קייקס קטנות, קישוט מקרון צבעוני בהתאם לצבעי המיתוג ועוד.

–          Photo booth – עמדות צילום ממותגות IN – צלם מטריד מטייל בין הרגליים OUT. שימוש בלוח אחורי כאלמנט עיצובי המשלב חוויה משעשעת ומפעילה עבור האורחים, לדוג': לוח אותיות וואטס אפ עם האייקונים האהובים. האורחים יכולים לכתוב ברכה, אמרות ומסרים לחתן ולכלה או לעצמם ולתעד בצילום על גבי מגנט. יוצר המון פאן ויופי. במקביל, מצוידת העמדה באקססוריז מדליקים שמצטלמים איתם, כגון: שפמים או שפתיים על מקל, סמל או צמד מילים ע"פ הקונספט.

–          GIVE AWAY – מתנות אישיות בשקית נייר התואמת לקונספט האירוע, בצורה מקורית ואלגנטית. 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.