השחר העולה

בחגים היה נהדר ברוך ה' וגם השיגרה מבורכת. אז נתחיל בברכת חורף בריא ונעים עם גשמי ברכה והרבה עשייה טובה.

הפעם אני רוצה להכיר לכם את רחל שחר פיטרו, אשה אנינת טעם שאני עוקבת אחר היצירות שלה עוד לפני שהיא עצמה ידעה בכלל שתעסוק פעם באופנה.

אני מתארת לעצמי ששם משפחתה כבר צילצל לחלק מכם. את מרבית זמנה בעשרים השנים האחרונות, רחל השקיעה בעיצוב פנים והיא שהקימה את חנות הרהיטים היוקרתית פיטרו-הכט ונציגות roche-bobois בארץ. באחריותה היו רכישות ועיצוב החנות ומי מכם שביקר בחנות, מבין עכשיו למה אני אומרת שהיא אנינת טעם. לקוחות המכירים את עבודתה בפיטרו- הכט מודעים להקפדתה על פרטים ושימוש אמיץ ברעיונות פורצי דרך.

"כהמשך טבעי לתחום עיצוב הפנים" היא מספרת לי היום "החלטתי להביא את האמירה העיצובית הייחודית שלי גם לתחום האופנה. אני כל הזמן חוקרת ולומדת את דרישות הנשים, גם הדתיות והחרדיות בתחום האופנה ומכירה ברצון העז שלהן להביע ייחודיות אופנתית עם אמירה אישית ומעל לכל שמירה קפדנית על כללי הצניעות".

unnamed (2)

 

מגוון הדגמים בקולקציה מותאם לגזרות ולמידות שונות וכולם מעוצבים מתוך הבנה של גוף האישה. שילובי הבדים המתוחכמים מקרינים יוקרה, יופי ואיכות ומעבר לזה: עיקר התמחותה של רחל הוא בעיצוב בגדי אירועים, תחום המאפשר לה ליצור הדר ושמחה.

IMG_0075_

unnamed (1)

unnamed (3)

את כל היופי הזה אפשר למצוא בביתה של רחל בתיאום טלפוני :054-4254801 ובנימה אישית אני ממליצה להכיר את האישה המדהימה הזו 🙂

תתחדשו!

ולמי מכן שעוקבת אחר מועדון החצאית ורוצה לדעת על המפגשים הבאים- הנה, בלינק הזה, תוכלו למצוא את הכל!!! מחכה להכיר עוד נשים מקסימות ומוכשרות במעגלים העסקים שלנו!

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.