תשעה ירחי אופנה

אני זוכרת את ההיריון הראשון שלי כתקופה הכי מתוקה ומרגשת בעולם. זה היה לפני כמעט 16 שנה. כל מה שרציתי זה שהבטן כבר תבצבץ לה ואוכל לכבוש עוד מטרה נשית: ללבוש שמלת היריון. אלא שכאשר הבטן הופיעה, התחלתי להתגעגע לרשתות האופנה האהובות שבהן רכשתי את הבגדים הרגילים שלי והרגשתי שאני חייבת להתפשר. למה? פשוט מכיוון שהקולבים בחנויות לבגדי היריון היו עמוסים במכנסיים, באוברולים, בחולצות בטן ובשמלות קצרצרות. וזהו.

אפשר להבין את השקפתם של המעצבים שחושבים כי פריטים צמודים וקצרים הם אלו שיחמיאו ביותר לנשים מתעגלות, אבל מה עם מחשבה עלינו הנשים הדתיות? התהייה הזו, לצערי, נשארה איתי גם בהריונות הבאים. את החודשים הארוכים הצלחתי לעבור בעזרת הברקות מזדמנות שמצאתי פה ושם אצל מעצבות שאינן דתיות, ובעיקר על ידי הזמנה של שמלות מארצות הברית – שחלקן הגיעו אליי במשלוח רק אחרי שכבר ילדתי.

כעת, לשמחתי, לוקחת לראשונה מעצבת בגדי היריון מקומית את הנשים הדתיות כפרויקט.

IMG_1045_copy IMG_1148_copy

צילום: רותם לייבל; דוגמנית: לירון זהבי

המעצבת אבישג ארבל אינה אישה דתייה, ואת הקו האופנתי הסולידי שאפשר למצוא בקולקציית הקיץ החדשה שלה מכתיבים בעיקר הטרנדיים העולמיים בתחום. בלי קשר למגזר זה או אחר, היא יוצרת בגדים שמטרתם לשרת נשים מתחילת ההיריון ועד הלידה. עם זאת, הקיץ היא יצרה הפקת אופנה ייעודית המותאמת לנשים דתיות (דתיות-לאומיות, חרדיות וברמות אדיקות שונות), שבה צולמו פריטים באווירת בוהו-שיק קליל: שמלות מקסי מתנפנפות, גלביות, חצאיות ג'ינס וגם שמלת ערב מתחרה שחורה. בכל זאת, חייבים שמלה שחורה אחת גם בהיריון. שם המשחק הוא נשיות, אבל גם צניעות. ארבל עצמה מספרת כי חצאית הג'ינס בגזרת עיפרון היא הלהיט הגדול במגזר הדתי – כנראה בזכות היותה פריט שימושי במיוחד.

IMG_1403_copy IMG_1700_copy

 

בעקבות ניסיוני האישי ואהבתי לאופנה, חברתי גם אני לפרויקט המרגש הזה, ובקרוב מאד, אנחה ערב מיוחד ומפנק לנשים דתיות שיתקיים בסניף של אבישג ארבל.

רוצות להצטרף?

האירוע המיוחד להריוניות דתיות יתקיים ביום שני (8 ביוני) בשעות 21:00-17:00 בחנות של אבישג ארבל בקניון ממילא בירושלים. באירוע זה תוצג קולקציית היריון ייחודית וצנועה שתימכר באופן חד פעמי ב-25 אחוז הנחה (וגם מתנה לכל משתתפת) ויינתן ייעוץ סטיילינג אישי. לחצו כאן להרשמה . מאד אשמח לפגוש אתכן!!!!

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.