סודות קטנים שמעניינים נשים

אחד הדברים הכי כייפיים עבורי, ככותבת בלוג, זה שאני יכולה להמליץ על כל מיני דברים יפים שאני רואה ומכירה בדרך, יש לי פלטפורמת פרגון משלי ויותר מזה- יש לי גישה אישית וישירה אליכן, הנשים, כך שגם מה שקשור לענייננו בלבד, הכי הכי מתאים לבלוג "החצאית".

סקרניות איזה סוד אני רוצה לספר לכן? טוב, זה לא ממש סוד, כי מדובר במותג שרובכן מכירות מחנויות ללבני נשים ברחבי הארץ: פמינה. אבל כבר תבינו מה אני רוצה לספר שרובכן לא ידעתן.

femina

אז…פמינה משווקת את מוצריה למעל 500 נקודות מכירה בארץ וניתן למצוא אותם ב"משביר לצרכן", "אפרודיטה", "HO", "דונה ויקטוריה", רשת "את" ובכל חנויות ההלבשה התחתונה המובחרות. בשלוש השנים האחרונות ובהתאם לרוח הצרכנית השוררת בישראל, "פמינה" פתחה חנויות קונספט המציעות מוצרים במחירים אטרקטיביים יותר, בעלות אופי חנות אינטימי יותר ועם מוכרות מקצועיות יותר וזאת במטרה להעניק חווית שירות שונה ומתאימה יותר.

זהו! זה בדיוק מה שרציתי לספר לכן! על חנות קטנה ומטריפה שהיא השראה לכל שאר חנויות הללו . מדובר בחנות המפעל המיתולוגית הפועלת מזה 30 שנה בבניין המשרדים של "פמינה", ברחוב תובל 15,במתחם הבורסה ברמת גן. זה עובד ככה: את מגיעה לחנות, מוקסמת מהמבחר ומהאיכות, מתעלפת כשרואה את המחירים ואז יש לך שתי אפשרויות:

1. להשאיר את כל הטוב הזה לעצמך (שזו האפשרות האנוכית ורובן לא נוקטות בה)

2. לספר לכל הנשים שאת מכירה כדי שגם הן תכרנה ותהננה, שגם הן תוכלנה לפרגן לעצמן בתחום הכי אינטימי ואישי- כי שיא הפינוק זה לרכוש לעצמך משהו שדווקא לא רואים!!!

אז הנה, אני בחרתי באפשרות השנייה ובגדול .  למרות שמדובר במיקום מאד מרכזי ונגיש בארץ, אף אחד מבחוץ לא יודע שהחנות קיימת כי היא סגורה,  גברים לא מגיעים לשם ולכן, נשים מרגישות מאוד חופשי להגיע ולקחת את הזמן לבחור, להתייעץ להסתובב קצת ולצאת עם כמה חזיות שהן רוצות מבלי לשלם יותר מדיי.

 

מה מוצאים שם? תחתונים , מחטבים ובקרוב גם הלבשת לילה אך עיקר ההתמחות של החברה היא חזיות. פמינה נחשבת כמומחית בעולם החזיות ומשווקת ברגע נתון כ100 דגמים עם ובגזרות שונות המותאמות במיוחד לאישה הישראלית.

טווח המידות של פמינה רחב מאוד ומגיע מ75A  עד 100F (עוד יתרון, לא משלמים הון על חזיות במידות גדולות)

התמונות צולמו באחד מהאאוטלטים של פמינה

התמונות צולמו באחד מהאאוטלטים של פמינה

פמינה_פולג_-_צילום_לם_וליץ_סטודיו_49

רציתי שתלכו ותופתעו בעצמכן מהמחירים אבל למי שממש סקרנית אז, מחירי החזיות נעים בחנות רמת גן בין 39-99 וניתן גם להשיג שם את הקולקציה החדשה בכ40% הנחה . כמו כן את קולקציית התחתונים ניתן להשיג במחיר סופר אטרקטיבי של 4 ב100 ₪. אז איך לא אפרגן לחברה שמאפשרת לקנות פריטי לנז'רי במחירים כאלו?

 

 

מי שרוצה לברר עוד פרטים, לצפות בקטלוג ולראות היכן יש עוד אאוטלטים של החברה, הנה האתר הרשמי  

חפשו את פמינה גם בפייסבוק

ותמיד תמיד תזכרו איפה שמעתן על זה בפעם הראשונה!!!

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.