מדברים עסקים: האם הונו סושי עמדה במבחן התקופה?

אין ספק שהתקופה המאתגרת בה אנחנו נמצאים, יותר מחצי שנה מאז שפרצה אל חיינו מגפה שבה רב הנסתר על הגלוי, חשפה הרבה עובדות על העסקים שלנו: זוהי תקופת מבחן שבה אפשר לראות בשקיפות מלאה- מי חזק, מי פחות, מי נמצא בעלייה והתפתחות מתמדת ולעומת זאת מי נמצא בהישרדות מתמדת. והעובדות מדברות בעד עצמן. עסקים פורחים ועסקים קורסים.

ומה לגבי עסקים שנפתחו ממש עם תחילת התקופה?

כזאת היא "הונו סושי", מסעדה אסיאתית השוכנת לה במרכז רמת אילן, בגבעת שמואל, בדיוק מול אוניברסיטת בר אילן. ברור לכם, שאם אני כותבת עליה, אז את מבחן הטעימה היא כבר עברה אצלי בציון גבוה. את הבעלים- רונן מרדכי וגל ונונו הכרתי רק אחרי שטעמתי כמעט את כל המנות כלקוחה מהשורה, וכשהמשלוחן שלהם היה יכול להצהיר שהוא מסוגל להגיע אלינו הביתה כמעט בעיניים עצומות.

כמי שכותבת בלוג שמתעסק בתחומי הלייף סטייל ובין השאר מבקר מסעדות, וכן בעולם העסקים, פניתי אל רונן וגל לשמוע איך הכל התחיל. כפי שניחשתי, זוהי לא תחילת הקריירה שלהם בתחום. רונן כבר 15 שנה בתחום המסעדנות וגל מכיר לפני ולפנים את האוכל האסיאתי וחוקר אותו הרבה זמן, מאז שהוא בן 16.

כשרונן פנה אל גל לגבי הרעיון של "הונו", לשניהם היה ברור שהם יעבדו עם חומרי הגלם הכי משובחים "בנינו תפריט לעילא ולעילא, עם שילוב טעמים מודרני וכזה שמתאים לקהל. הקהל תמיד מופתע מהמנות ומהטעם. הסושי בארץ הפך להיות ברמה גבוהה ואנחנו יודעים שהגענו לטופ. המנות חדשניות, רולים מעודכנים".

רונן מסביר שמדובר בסושי שנקרא- קליפורניה סטייל "זה לא עוד סושי. זה סושי שעוברת ומותאם לחך הישראלי. הכי חשוב לנו שיעמוד בסטנדרטים של הכשרות ובלי להתפשר על האיכות".

את השם "הונו", רונן בחר לאחר שעבר על כל המילון היפני "המילה הונו, היא להבה, והיא שבתה אותי כמו אש, כמו להבה ממש. מההתחלה , עם פתיחת העסק, גם המקום הצית בנו להבה. לעשות את זה הכי טוב, באהבה, במקצועיות, והכי חדיש. הרחבנו את התפריט לרמה אבסולוטית ששולטת כמעט בכל אסיה- היום יש בו נגיעות של סין, קמבודיה, תאילנד, מונגוליה, יפן, הודו. ושוב: בהתאמה למה שהקהל המקומי אוהב, שזה כל כך משמעותי".

כל הרטבים מורכבים על המקום: הטריאקי, את חומץ האורז, הספייס עם מיונז, הרטבים למוקפץ. הם לא קונים כלום מוכן. כל פעם זה יוצא בטעם אחיד בזכות המתכונים המדויקים. "שמירה על איכות המוצר זה ערך חזק".

כמה ימים אחרי הפתיחה החגיגית, גזירת התקופה אילצה את הצוות להישאר בבית ולחכות לראות כיצד הנגיף החדש משפיע על עתיד המקום "אחרי שנה של תכנונים והמתנה שמלווה בהתרגשות, פתאום הבום הזה. פתחנו שוב במאי ומאז אנחנו באוויר ומקבלים את האהבה ואנחנו נרגשים לראות את ההיענות, את הלקוחות החוזרים וזה מעודד אותנו לחשוב על סניף נוסף באותו תמהיל".

גל, הוא תגלית סושי מקומי- הוא בן 24 וכבר חמש שנים מתמחה בסושי. בעברו רזומה מכובד של בניית תפריטים למסעדות והכשרת עובדים ועבד בסושיות בכל הארץ. "כשרונן חיפש תפריט להונו, חבר חיבר בינינו. המחשבה הראשונה היתה להעסיק עובדים זרים ושאעזור כמו שעשיתי בעבר בהקמת תפריט והרצה. אילוצי התקופה שינו את התמונה וכך רונן ואני הפכנו לבעלים ושף שותף. כך יוצא שאני עושה באמת את מה שאני אוהב".

ונחזור לשאלתנו: האם הונו סושי עמדה במבחן התקופה? ללא ספק, עמדתם גם במבחן התקופה וגם במבחן הטעימה שלנו.

(צילום: רוחי אשר)

בואו לבקר בעמוד האינסטגרם של הונו

כשרות: רבנות גבעת שמואל

פתוח כל יום (מלבד שבת כמובן) מהשעה 11:00

משלוחים אל: גבעת שמואל, רמת גן, בני ברק, פתח תקוה, קרית אונו, גני תקוה .

להזמנות: 03-7299299

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.